Octavian Paler- Da

Publicat de denny on 07:40


Da, nu e totdeauna o intelepciune sa spui
ca muzele tac intre arme.
Cuvintele mele sunt aici si le strang
ca pe o lance.
Mama, iarta-ma, nu puteam altfel.
Stiu, tu ai tacut toata viata
si ar fi trebuit si eu sa fac, poate, la fel,
dar trebuia odata ca din tacerea noastra
sa tasneasca un strigat
si, iata-l, imi umple gura de speranta si lacrimi
si de o tristete insorita
ce-mi apartine, nu mai stiu,
mie sau mormantului meu. Dar
aceasta aproape nu mai are
nici o importanta.

Poemul vorbeste despre tacere. Despre tacere si lipsa actiunii propriu-zise. Adesea m-am ferit de la a-mi deschide gura pentru a-mi exprima parerea, si rau am facut. Golul facut de gandurile noastre nerostite la timp, ramane acolo in eternitate si lasitatea noastra va fi judecata. Poate nu de Dumnezeu. De noi in sine, insa, cu siguranta vor fii judecate.

4 comentarii:

Comment by WaLy on 24 iulie 2010 la 13:45

Ooo ai revenit , chiar ca s-au schimbat multe de cand nu m-am mai ocupat de blog ;)

 
Comment by Anonim on 25 iulie 2010 la 04:58

Salut!As Dori schimb de linkuri cu acest blog
Adresa este http://avataremessengergratis.blogspot.com/
Nume:Avatare Messenger Gratis
si
Adresa Este: http://justmydesktopblog.blogspot.com/
Nume:Just My Desktop
Trimitemi si tu numele si adresa care sa o adaug
Rog Seriozitate

 
Comment by Ioana on 2 noiembrie 2011 la 03:34

Tipic seniorului.Maestre,joc cu palaria.

 
Comment by Masaj erotic on 23 decembrie 2011 la 04:01

Mare Om,acest Octavian Paler!